В Ужгороді продають автомобіль з легендарною історією

Free ebooks Library zlibrary project

Автомобіль продається без двигуна, але з легендарною історією


В принципі автомобіль більше схожий на металобрухт. Ціна за такий автомобіль - 4900 доларів.

ГАЗ-12, до 1956 року ГАЗ-М-12 «ЗіМ», іноді позначався як «ЗіМ-12» — радянський шести-семимісний легковий автомобіль великого класу з кузовом «шестивіконний довгобазий седан», серійно виготовлявся на Горьківському Автомобільному Заводі (Завод імені Молотова) з 1950 по 1959 роки (деякі модифікації — до 1960 року).

ЗіМ — перша представницька модель Горьківського автозаводу, попередник «Чайки» ГАЗ-13. В основному він використовувався як службовий автомобіль («персоналка»), призначений для радянської, партійної й правительської номенклатури — на рівні міністра, секретаря обкому і голови облвиконкому і вище, в окремих випадках продавався і в особисте користування.

Всього з 1949 по 1959 рік було випущено 21 527 екземплярів ЗіМ / ГАЗ-12 всіх модифікацій.

До 1957 року модель позначалась лише як ЗіМ (абревіатура назви заводу — «Завод імені Молотова», писалась заголовними буквами), назва ГАЗ-12 була суто внутрішньозаводською. На заводській табличці автомобіля значилось: Автомобіль ЗіМ (ГАЗ-12). Але після розгрому «антипартійної групи» Молотова, Маленкова, Кагановича і примкнулого до них Шепілова — ім'я Молотова було виключене з назви заводу.

Автомобіль став іменуватися за заводським позначенням: ГАЗ-12. Тоді центральні апаратники, які бажали продемонструвати свою підтримку курсу партії, віддавали перевагу заміняти щитки й емблеми «ЗіМ» на нові — «ГАЗ». В приватному секторі й на периферії влади до політичних змін конструкції автомобіля відносились нейтрально — багато в чому завдяки цьому багато машин ранніх випусків дійшли до наших днів з початковими емблемами ЗіМ, пише Мukachevo.net

Покищо нема коментарів.

Залишити коментар