Месенджер Viber став найпопулярнішим додатком для спілкування серед українців. Водночас майже третина опитаних (27%) заявила, що не користується жодним месенджером на телефоні
Про це свідчать результати опитування Київського міжнародного інституту соціології, яке здійснювали 5-7 лютого.
Так, месенджером Viber користуються 66% опитаних. Другим за популярністю став Messenger Facebook — ним користуються 35% опитаних. Про користування Telegram завили 24% опитаних, а WhatsApp — 21%. Twitter для обміну повідомленнями використовують лише 6%.
27% респондентів заявили, що взагалі не користуються жодним із цих месенджерів на телефоні. Респонденти від 70 років найчастіше (76%) заявляли, що не користуються жодним із месенджерів. Серед опитаних 60-69 років таких було 51%, 50-59% — 25%, 40-49 років — 13,5% та 30-39 років — 11%. Натомість серед людей 18-19 років не користуються месенджерами лише 5%.
За даними соціологів, серед сільського населення вищий рівень тих людей, які не використовують жоден із месенджерів, — 37%. Серед міського населення таких 23%.