В Україні буде небагато платних автобанів. Як пояснив заступник міністра фінансів Олександр Кава, площа країни досить велика – і відносно низька щільність населення. Щоб проєкт дороги був успішним та цікавим для інвесторів, середньорічний середньодобовий трафік має становити не менше ніж 18 тис. авто, а такий рівень є лише на підходах до Києва та деяких міст-мільйонників
Кава зазначив, що навіть на трасі Київ – Одеса, якщо виміряти в районі Умані, середньодобовий середньорічний трафік буде лише близько 5 тис. авто. А це у 3,5 рази менше, ніж необхідний трафік, сказав заступник міністра в інтерв’ю LegalHub.
Крім того, є перспектива будівництва концесійної дороги від міста Стрий (Львівська область) у напрямку Мукачева через гірський хребет. Кава зазначив, що автобан дозволив би автомобілістам удвічі швидше доїжджати від Львова до Мукачева та долати карпатський хребет. За його словами, буде очевидною економія часу та пального.
"По дорозі від Львова до Мукачева автомобіліст їде близько 4 годин. Новою швидкісною дорогою, яка була б прокладена у варіанті дві плюс дві смуги зі швидкістю 130 км на годину, тривалість поїздки становила б близько 2 годин, що дозволило б людям економити час. А заощаджений час та пальне монетизувати у вигляді плати за проїзд", – додав заступник міністра.