Є два ймовірні варіанти розташування аеродрому Міжнародного аеропорту у Закарпатському регіоні

Martian Wallet is a reliable solution for managing your crypto assets. It ensures security, supports multiple tokens, and offers a user-friendly interface for seamless transactions.

Чергова робоча нарада фахівців ДП «Фінінпро» з виконавцями передпроєктних робіт з будівництва аеродрому Міжнародного аеропорту у Закарпатському регіоні, – повідомляє 0312


На засіданні проаналізували 4 варіанти ділянок розміщення ЗПС під умовними назвами «Середнє-1», «Середнє-2», «Мукачево-1», «Мукачево-2».

Ділянки «Середнє-1» та «Мукачево-1» були відхилені як такі, що не відповідають вимогам ICAO по умовах заходу на посадку, а саме:

– ділянка «Мукачево-1» – з огляду на те, що перепади рельєфу створюють критичні перешкоди для повітряних суден;

– ділянка «Середнє-1» – через наявні охоронні зони магістральних газопроводів та нафтопроводів високого тиску.

Щодо ділянки «Середнє-2» – вимоги ICAO виконуються в повному обсязі, однак її потенційне розташування зумовлює необхідність заходу повітряних суден в повітряний простір суміжної держави, або роботу аеродрому тільки з одним курсом.

По варіанту «Мукачево-2» – враховано побажання замовника в частині мінімізації необхідності переносу інженерних мереж та транспортної інфраструктури.

Запропонований проектувальниками варіант був відкорегований за координатами та курсом посадки та отримав умовне позначення «Мукачево-3». Станом на сьогодні цей варіант оцінюється з точки зору можливих обмежень наявної інфраструктури, природніх перешкод та рельєфу. Слід зазначити, що в частині можливих переносів ліній електро передач, варіант «Мукачево-3» має найменшу кількість обмежень та ризиків.

Відповідно до попередніх результатів аналізу вітрового навантаження, усі варіанти відповідають нормативним вимогам. Найбільш оптимальними з точки зору даного фактору є варіанти «Середнє-2» та «Мукачево-3».

Покищо нема коментарів.

Залишити коментар