Які вибрати кофри на мотоцикл і захист рук – гід головними мотоаксесуарами

Store and manage your cryptocurrencies safely with Coinbase Wallet, designed for easy access to your digital assets and decentralized applications. Discover more at coinbase wallet.

Перші тканинні сумки для багажу з'явилися понад 3000 років тому, і з часом тканина поступилася місцем шкірі. Однак базова конструкція цих виробів для сучасної мототехніки залишилася колишньою. Бічні металеві ящики, шкіряні кофри на мотоцикл або сумки – найкращий спосіб додати таке необхідне місце для багажу.

Сідельні сумки діляться на дві категорії: жорсткі і м'які, кожен з яких має свої особливості. Крім додаткового багажного відділення, є ще один аксесуар для мото, який бажано встановлювати на кожен вид транспорту, оскільки він відіграє важливу роль у безпеці та комфорті водіння, і це захист для рук.

Який кофр на багажник мотоцикла кращий – м'який чи жорсткий?

Умовно, ці аксесуари для мото можна поділити на м'які та жорсткі. Кожен з цих видів має свої переваги і підходить для певних завдань:

  • Жорсткі кофри мають алюмінієвий корпус або раму з ударостійким пластиковим корпусом. Під них необхідно встановлювати спеціальну конструкцію. Основна їхня функція – безпека та міцність. Серед недоліків – металеві кофри можуть мати значну вагу і перевантажувати задню частину мотоцикла.
  • М'які кофри на мотоцикл зазвичай виготовляються зі шкіри, парусини або водостійкої поліефірної тканини. Цей вид багажних виробів не потребує монтажної рами. Натомість мотокофри з'єднуються за допомогою регульованого хомута, який проходить через сидіння і має додаткові ремені для кріплення. Серед недоліків – при падінні вони менш надійні, ніж жорсткі моделі, та й легко знімаються, тож їх можуть вкрасти.

За необхідності придбати кофр на багажник мотоцикла обов'язково враховуйте його місткість. Наприклад, якщо вам потрібен багажний відсік для зберігання в ньому повсякденних предметів або мінімального набору інструментів, то, приблизно дві сумки об'ємом по 15 літрів може бути достатньо. Якщо ж зберігати один або два шоломи в кофрах, то їхня місткість має становити щонайменше 30 літрів на сумку. Такі моделі можна купити в інтернет-магазині Motoblok-TATA, який пропонує вигідні ціни, широкий асортимент аксесуарів для мотоциклів, а також щоденну доставку по Україні.

Захист для рук мото – багатофункціональний девайс

Захист рук для мотоцикла - чому це важливий девайс для техніки

Цей елемент встановлюється на кермо мотоцикла або на дзеркала для додаткового захисту водія в разі холодної погоди, дощу, вітру або нещасних випадків, таких як падіння, зіткнення з предметами. Такі щитки – доповнення до захисту, що забезпечується мотоциклетними рукавичками. Це легкий і надійний виріб, який має аеродинамічну конструкцію і підходить, як для звичайних мотоциклів, так і для позашляхових з діаметром керма 22 або 28 мм. Захист рук для мотоцикла, асортимент яких можна подивитися на сайті https://motoblok-tata.com.ua, може бути з такого матеріалу:

  • Пластикові вироби — економічні та легкі, простий процес встановлення. Випускається цей захист для рук мото в різних кольорах і дизайнах, щоб відповідати стилю кожного транспортного засобу. Крім того, ударостійкий матеріал забезпечує додатковий рівень захисту в разі невеликих падінь.
  • Металеві щитки для рук — міцніший і довговічніший варіант порівняно з пластиковими. Вони розроблені, щоб протистояти ударам і захищати руки в екстремальніших умовах, таких як мотокрос або ендуро. Хоча вони, як правило, трохи дорожчі, все ж забезпечують кращий захист і стійкість до пошкоджень, що робить їх ідеальними для тих, хто шукає більш високий рівень безпеки під час поїздок на мотоциклі.

Захист для рук мотоцикліста — незамінний аксесуар для любителів швидкісного двоколісного транспорту, яким потрібен захист, комфорт і функціональність під час подорожей. Ергономічний дизайн адаптується до різних типів керма, забезпечуючи зручну та надійну посадку. Доступні в різних кольорах і стилях, вони дають змогу підібрати модель відповідно до індивідуальних уподобань кожного райдера.

Автор: Степаненко Ігор Олександрович (експерт Motoblok-Tata).

Покищо нема коментарів.

Залишити коментар