Швейцарська компанія Manta Aircraft підготувала до випробувань прототип двомісного аеротаксі — гвинтового конвертоплана
Про цеповідомляє New Atlas, пише Громадське.
Manta Aircraft задумала серію конвертопланів ANN для міських авіаперевезень, поки що компанія створила прототип двомісного аеротаксі. Прототип розроблений у масштабі 1:3, тобто реальний апарат має бути більшим утричі.
Літальний апарат ANN2 має 8 гвинтових електродвигунів, які живлять акумулятори. Чотири з них, установлені на крилах, можуть змінювати своє положення, що робить можливими вертикальний зліт і політ у режимі літака.
Для польотів на дальню відстань розробники планують використовувати гібридну силову установку. У Manta Aircraft розраховують, що такий апарат долатиме до 600 кілометрів, крейсерська швидкість досягатиме 300 кілометрів на годину.
Також компанія планує створити спортивний одномісний літак ANN1, а ще аеротаксі, яке вміщуватиме пілота і чотирьох пасажирів. Саме воно найперспективніше для міських перевезень, а двомісний конвертоплан компанія більше розглядає для рятувальних, поліцейських або ж медичних операцій.
Прототип ANN2 планують випробувати в режимі зависання на місці, а також під час переходу в горизонтальний політ.
Таксі йдуть у небо
Останніми роками низка компаній активізувалася у створенні невеликих літальних апаратів для міських перевезень, рятувальних операцій, транспортування вантажів та інших цілей.
Раніше ми розповідали, що японська компанія SkyDrive планує вже у 2023 році розпочати комерційну експлуатацію однойменного аероавтомобіля.
Тоді ж японці показали, як може виглядати повітряний рух у майбутньому. А згодом SkyDrive уперше піднявся в повітря з людиною на борту.