Щодо реклами діяльності органів місцевого самоврядування в умовах воєнного стану.
"Вважаю, що ці видатки є АБСОЛЮТНО НЕ ДОРЕЧНИМИ під час війни. Це точно не наближає нашу перемогу та ніяким чином не сприяє розвитку ані громад, ані області. Саме тому Закарпатська ОВА НЕ ВИТРАТИЛА на це жодної копійки з початку повномасштабної війни. Водночас окремі громади Закарпаття мають такі видатки. Ми не втручаємося в роботу органів місцевого самоврядування, однак хотів би звернути увагу громад на необхідність перегляду такої позиції.
Звертаюся до усіх з проханням переспрямувати ці фінанси на потреби ЗСУ або соціальні напрямки. Коштів у бюджетах бракує, і такі видатки викликають цілком очевидне нерозуміння в суспільстві", - відзначив Віктор Микита