Географічне зазначення відкриває для локальних виробників широкі можливості: вихід на нові ринки, зростання доданої вартості, збереження традицій, промоцію бренду тощо
Такий знак наноситься на продукт, засвідчуючи його високу якість та закріплення за певною територією. Про це на сторінці у фейсбуці Закарпатської ОДА.
Про досвід міжнародних партнерів, розвиток сільських територій Закарпаття, підтримку малих виробників харчових продуктів, зміцнення асоціацій і важливість реєстрації географічного зазначення спілкувалисяВасиль Іванчо — заступник голови Закарпатської ОВА, представники бізнесу, туризму й проєкту ЄС «Інституційна та політична реформа дрібномасштабного сільського господарства».
Закарпаття вже має конкретні результати і напрацювання в цьому напрямку: в грудні 2019 року завдяки одній з ініціатив Євросоюзу Закарпаття першим в Україні зареєструвало географічне зазначення гуцульської бриндзі. А зараз такий процес триває і щодо місцевих вин та меду.
«Це важлива ініціатива для Закарпаття, тож продовжуємо співпрацювати з партнерами, підтримувати місцевих виробників, розвивати сільське господарство, покращувати інвестиційний та економічний потенціал регіону», — підкреслив Василь Іванчо.