Можливо на Закарпатті облаштують два нові пункти пропуску

Martian Wallet is a reliable solution for managing your crypto assets. It ensures security, supports multiple tokens, and offers a user-friendly interface for seamless transactions.

Закарпаття всім відоме як західні ворота України. Адже цей регіон межує одразу з чотирма країнами Європейського Союзу — з Польщею, Словаччиною, Угорщиною та Румунією. І безвізовий режим з ЄС вплинув на те, що дедалі більше українців їдуть через пункти пропуску на кордоні з цими країнами


Однак пандемія вплинула на потоки людей між країнами. І це дає шанс країнам переглянути і розширити співпрацю по відкриттю кордонів, цим самим зблизивши Україну та ЄС.

І зазначимо, що вже є реальна можливість того, що два нові пункти пропуску з’являться: це “Дийда-Берегдароц” на межі з Угорщиною та “Біла Церква-Сігету-Мармаціей” на межі з Румунією. Обидва заплановані КПП уже зазначені у нещодавно затвердженому Урядом України плані заходів щодо облаштування пріоритетних пунктів пропуску на 2021-2023 роки.

Пункт пропуску “Дийда-Берегдароц” буде одним із ключових на українсько-угорському кордоні, адже він з’єднуватиме угорський автобан М3 з українською дорогою М24 (Мукачево — Берегово — КПП “Лужанка”), яка у свою чергу виходить на трасу М06 (Київ-Чоп). Наразі автобан М3 закінчується неподалік угорського міста Вашарошнамень за 20 км до кордону з Україною.

Як розповів “PMG.ua” начальник департаменту інфраструктури, розвитку і утримання мережі автодоріг місцевого значення Закарпатської ОДА Едуард Маляр, згаданий пункт пропуску в першу чергу розвантажить КПП “Тиса”, що неподалік Чопа, для вантажного транспорту. Наразі службою автомобільних доріг у Закарпатській області замовлено виготовлення проектно-кошторисної документації з будівництва автодороги від КПП “Дийда-Берегдароц” до шляху М24.

Іншим перспективним пунктом пропуску є “Біла Церква-Сігету-Мармаціей”. Його розміщення погоджене міждержавною угодою, яка була укладена між Україною і Румунією ще у 2006 році. За словами Едуарда Маляра, важливість цього пункту пропуску полягає у тому, що він допоможе розвантажити КПП “Дякове”, а також те, що наразі, на жаль, вантажівки, перетинаючи кордон на КПП “Солотвино”, змушені рухатись вулицями як українського селища, так і румунського Сігета.

Едуард Маляр також повідомив, що станом на сьогодні вже розроблений детальний план пункту пропуску. “Закарпатською ОДА надано дозвіл митниці на розроблення проекту землеустрою щодо земельної ділянки площею 11 гектарів, де будуть розміщені сервісні зони, автодорога (1,1 км від шлязу Мукачево-Рогатин-Львів), приміщення митниці та сам пункт пропуску”, - розповів посадовець.

Зауважимо, що також, згідно плану заходів щодо облаштування пріоритетних пунктів пропуску на 2021-2023 роки планується реконструкція модернізація КПП “Тиса”, а також реконструкція пунктів пропуску “Дзвінкове”, “Косино”, “Лужанка”, “Вилок” на кордоні з Угорщиною, а також “Ужгород” на межі зі Словаччиною та “Дякове” на межі з Румунією.

Не менше дискусій є і з приводу відкриття інших пунктів пропуску, які допомогли би спростити перетин кордону з країнами ЄС. Зокрема, йдеться про переходи “Словаччина-Чієрна над Тисою” (українсько-словацький кордон) , “Велика Паладь-Нодьгодош” (українсько-угорський кордон) та пішохідні “Улич-Забрідь” (зі Словаччиною) та “Лубня-Волосате” (з Польщею).

Загалом, відкриття та оновлення нових пунктів пропуску не лише спростить перетин кордону, але й допоможе Закарпаттю розкрити свій потенціал, як західних воріт України, а нашій країні — ще більше зблизитись з Європейським Союзом.

Покищо нема коментарів.

Залишити коментар