«Укрзалізниця» 12 січня запустила перший чат-бот у Viber та Telegram. Він дозволить громадянам купувати та повертати квитки, замовляти харчування під час поїздки, переглядати розклад руху. Він також інформуватиме про прибуття поїзда, запізнення, номер колії тощо
Про це повідомляє компанія, пише Громадський
Платити за квитки можна безпосередньо в боті (у Viber або Telegram). Для цього можна прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
Більше про чат-бот
«Укрзалізниця» реалізувала цей проєкт спільно з технологічним партнером Visa та компанією Middleware Inc. (США) — на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.
Компанія Middleware вперше у світі інтегрувала технологію оплати у чат-боті в месенджері за допомогою токенів Visa. Технологія використання токенів робить платежі у чат-боті більш безпечними.
Бот розмовляє трьома мовами — українською, англійською та російською — і надає можливість зворотного зв'язку. У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.