Американський технологічний гігант Google хоче впровадити в YouTube функцію інтернет-магазину. Компанія тестує нову інтеграцію з Shopify Inc. для продажу товарів через відеосервіс
Про це пише РБК-Україна з посиланням на Bloomberg з посиланням на джерела в компанії.
Так, YouTube нещодавно почав просити творців контенту використовувати програмне забезпечення YouTube для маркування і відстеження продуктів, показаних у їхніх кліпах. Потім ці дані будуть пов'язані з аналітичними та торговими інструментами Google.
"Мета полягає в тому, щоб перетворити відео YouTube великий каталог товарів, які глядачі можуть переглядати, натискати на них і купувати напряму. Компанія також тестує нову інтеграцію з Shopify Inc. для продажу товарів через YouTube", - йдеться в повідомленні.
Представник YouTube повідомив, що компанія тестує ці функції з обмеженою кількістю відеоканалів. При цьому творці контенту будуть мати контроль над продуктами, які будуть відображатися. Втім, у самому Google це описують як експеримент і відмовляються поділитися більш детальною інформацією.