Електросамокати та сегвеї: депутати хочуть узаконити використання електротранспорту

Martian Wallet is a reliable solution for managing your crypto assets. It ensures security, supports multiple tokens, and offers a user-friendly interface for seamless transactions.

Верховна Рада у першому читанні підтримала законопроєкт про посилення контролю за легким електротранспортом, велосипедистами та пішоходами.

За відповідне рішення проголосували 268 народних депутатів, повідомляє Громадське

Депутати хочуть дещо змінити закон «Про дорожній рух» та Кодекс про адмінправопорушення.

Так, має з'явитися нова категорія учасників дорожнього руху — користувачі персонального легкого електротранспорту. Це стосується електросамокатів, сегвеїв, гіробордів, гіроскутерів тощо.

На такому транспорті дозволять їздити по спеціальних велосипедних доріжках, а у разі їх відсутності — по краю проїзної частини дороги, вулиці чи узбіччю. Під час руху в темну пору доби потрібно мати увімкнений ліхтар та виділити себе за допомогою світловідбивних елементів.

Власникам електротранспорту заборонять:

  • перевозити пасажирів, крім випадків, коли це прямо передбачено конструктивним рішенням виробника,
  • користуватися під час руху телефоном, тримаючи його в руці,
  • керувати транспортом у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння.

А яка відповідальність за порушення?

До ч. 2 ст. 127 Кодексу про адмінправопорушення, де йдеться про порушення правил велосипедистами, додадуть користувачів легкого електротранспорту. Зараз ця стаття передбачає штраф у 5 неоподаткованих мінімумів або 85 грн.

У серпні у мера Києва Віталія Кличка та компанії Bolt, яка запустила в столиці сервіс прокату електросамокатів, виникла суперечка. Кличко каже, що компанія не погоджувала це з міською владою, і пригрозив прибрати «самовільно розміщені пункти з електросамокатами». У Bolt всі звинувачення відкидали.

Кличко навіть звернувся до депутатів, щоб вони врегулювали користування електротранспортом. Адже зараз, на відміну від велосипедистів, права та обов'язки тих, хто їздить по місту на електросамокатах чи гіробордах, не передбачені законом. З правової точки зору, вони не є учасниками дорожнього руху, попри те, що деякі з подібних пристроїв розвивають швидкість понад 50 км на годину.

1 Response

  1. Я всецелый рабочий день проживаю с единственной думой: в вечернее время я доберусь домой и сумею усладиться прочитыванием постов с Вашего интернет-проекта

Залишити коментар