Станом на 31 січня 2021 року, заборгованість мешканців Закарпаття за спожитий газ та його розподіл становила 1,36 млрд гривень, про це свідчать данні Держстату
У ТОВ «Закарпатгаз Збут» повідомили, що рівень розрахунків клієнтів за спожитий цієї зими газ становить 80,9%, що на 4% менше, ніж за аналогічний період 2019-2020 років. За три місяці зими клієнти ТОВ «Закарпатгаз Збут» збільшили заборгованість на 215 мільйонів гривень.
Чому треба вчасно розраховуватися за газ, пояснила директорка ТОВ «Закарпатгаз Збут» Людмила Сібулатова.
«Газ постачальником закуповується наперед – на наступний місяць. Для цього розраховуються потрібні об’єми для населення, враховуються всі фактори, аби придбати достатньо блакитного палива для всіх. Так забезпечується стабільне безперебійне постачання газу. Натомість споживачі розраховуються за газ, фактично спожитий у попередньому місяці, при цьому і надалі користуючись енергоресурсом. Тому безперебійність постачання газу та злагоджена робота всіх сервісів компанії (центри обслуговування клієнтів, контакт-центри, онлайн-платформи 104.ua та ін.) напряму залежить від розрахунків клієнтів. З кожним споживачем ми працюємо індивідуально й готові йти назустріч. Натомість розраховуємо на взаємність та відповідальне ставлення до своїх зобов’язань», – зазначила Людмила Сібулатова.
У ТОВ «Закарпатгаз Збут» нагадують: згідно з Правилами постачання природного газу, сплачувати за спожите блакитне паливо, треба щомісячно, не пізніше 25-го числа місяця, наступного за розрахунковим.