Безпека руху та місця для паркування: в Ужгороді розробляють план сталої міської мобільності

Martian Wallet is a reliable solution for managing your crypto assets. It ensures security, supports multiple tokens, and offers a user-friendly interface for seamless transactions.

У самому розпалі робота над Планом сталої міської мобільності Ужгорода. Із цією метою впродовж кількох днів у міськраді тривають зустрічі, ініційовані ГО «ФОРЗА», зі сторонами, дотичними до процесу

Загалом  у плані – 10 зустрічей із різними цільовими аудиторіями, зокрема представниками департаменту міської інфраструктури, муніципальної варти, керівниками комунальних підприємств, службами таксі, архітекторами, відділом транспорту міськради, представниками сфери громадського транспорту, автомобілістами, пішоходами тощо.

Нагадаємо, План сталої міської мобільності – це стратегічний документ (на 5-10 років), який допоможе Ужгороду стати більш зручним та безпечним для людей. Програмний документ розробляється за фінансової підтримки Європейського Союзу у проєкті «SUMCITYNET: міста за покращення доступності і кліматично-сталу міську мобільність» у  межах Програми транскордонного співробітництва ЄІС Польща-Білорусь-Україна 2014-2020, щоправда, після повномасштабного вторгнення росії в Україну – вже без білоруських партнерів.

За словами голови ГО «ФОРЗА», менеджерки SUMCITYNET Лесі Лойко, метою цих обговорень є планування різних складових Плану сталої мобільності, визначення візії, проблем та шляхів їх вирішення.

На зустрічі із заступником міського голови Василем Пинзеником, представниками департаменту міської інфраструктури, муніципальної варти директор ТОВ «Урбан Консалтинг», яке є виконавцем проєкту, Андрій Коман разом із колегами-архітекторами розповіли про свої напрацювання для інших міст України, поділилися думками щодо тенденцій можливого розвитку мобільності в Ужгороді, з урахуванням, зокрема, велосипедної концепції, результатів транспортного моделювання і, безумовно, думки жителів і місцевих фахівців.

Говорили насамперед про перенасиченість міста приватними автомобілями і паркування, безпеку руху і міську навігацію, зручності для маломобільних груп і людей з інвалідністю – проблеми, виклики, тенденції.

Заступник міського голови Ужгорода Василь Пинзеник розповів, зокрема, про створення вже незабаром у місті системи платного паркування та підготовчу роботу, яку проводить відповідне комунальне підприємство. Із представниками департаменту міської інфраструктури говорили про ранішні затори та тягнучки, світлофори, дорожню та пішохідну інфраструктури і плани, яким частково завадила війна.

Дотичні до теми питання обговорили з представниками кількох місцевих фірм таксі, які, зокрема, зазначили проблемність посадки та висадки пасажирів через хаотично припарковані автомобілі, складність руху містом у ранкові та вечірні години.

Про архітектуру, містобудування, громадські простори виконавці проєкту поспілкувалися з ужгородськими архітекторами. Головний архітектор міста Олег Боршовський, архітектори Роберт Митричко, Максим Тулай та Ігор Бровді визначили одну із значущих проблем міста – маятникову міграцію. Так умовно називають регулярні, зазвичай щоденні, поїздки людей від місця проживання до місця роботи чи навчання та назад. Для Ужгорода найбільша щоденна міграція людей зранку зі спальних районів у центр міста та ввечері з центру у спальні райони. Архітектори також поділилися своїм баченням, як покращувати цю ситуацію і що, на їхній погляд, слід врахувати в розробці Плану.

Подібні зустрічі проводитимуть і з громадськістю. Зокрема, вже спілкувалися з молоддю зі шкільного самоврядування міста, у планах – зі студентами, людьми з інвалідністю, мамами з візочками тощо.

Після таких обговорень і попередньої роботи планують створити опитувальник думок містян, результат якого допоможе деталізувати потреби людей і визначити спрямованість Плану  сталої міської мобільності Ужгорода.

Покищо нема коментарів.

Залишити коментар