Еміратська авіакомпанія Emirates зняла рекламу на вершині найвищої будівлі в світі Бурдж-Халіфа в Дубаї на висоті 828 метрів над землею, повідомляється на сайті авіакомпанії
На відео – дівчина у формі бортпровідниці по черзі показує таблички, з яких складається текст: "Переміщення ОАЕ до "жовтого" списку Великої Британії дозволило нам відчути себе на вершині світу". Потім камера віддаляється і показує дівчину на тлі панорами Дубая.
У Emirates зазначають, що рекламу зняли без використання спецефектів і зеленого фону.
"Ми завжди прагнемо кинути виклик нормам і розширити межі в Emirates... Ми пишаємося тим, що перебуваємо серед небагатьох обраних, яким дозволили знімати на вершині Бурдж-Халіфа, і навіть більше пишаємося тим, що нам вдається продемонструвати наше прекрасне місто Дубай", – заявив президент авіакомпанії Emirates Тім Кларк.
Щоб забратися на вершину будівлі, знімальній групі потрібен було 1 годину і 15 хвилин.
Зйомки велися з використанням одного дрона протягом 5 годин.
Для ролика виготовили спеціальну версію уніформи, через яку непомітно протягнули відразу три страхувальних троси. Два з них зафіксували на вершині будівлі, ще один – на спеціальній платформі з жердиною, яку спорудили для зйомок реклами.
Також Emirates опублікувала на своєму YouTube-каналі ролик Behind the scenes, у якому розкрила секрет – як знімалася реклама.