Мережа супермаркетів "АТБ" заплатила своєму покупцеві 26 тисяч гривень. Це була компенсація чоловіку за збитки, які він отримав через те, що послизнувся і впав, виходячи із супермаркету
Загалом більшість скарг, пов’язаних із супермаркетами, вирішуються без звернень до суду. Але трапляються й винятки. Про це розповів експерт у питаннях захисту прав споживачів Максим Несміянов.
З "АТБ" найчастіше клієнти судились через те, що їх відмовлялись обслуговувати без маски. Проте такі судові справи покупці майже завжди програвали.
Але у 2021 році в Україні стався випадок, коли суд зобов’язав "АТБ-Маркет" заплатити покупцю майже 23 тисячі гривень за завдану матеріальну шкоду і ще 3 тисячі –за моральну.
Чоловік, який виходив із супермаркету, впав і отримав перелом. Він зламав кістку правого стегна. Суд вирішив, що супермаркет не виконав законні зобов’язання, адже слизька підлога чи лід на сходах – неприпустимі в магазині.
Але ситуації радше винятки, ніж закономірність. Зазвичай, великі мережі домовляються із клієнтами без суд.