З початком червня було відновлено регулярні авіарейси з Ужгорода до Києва, які здійснюватиме компанія Роза Вітрів
Однак, ще до 9 вересня пілоти приземляли літаки без використання навігаційної системи.
Як повідомили в Мінінфраструктури, зміни в навігаційному просторі Словаччини вступають в силу саме з 9 вересня.
Але літаки, які сідали та вилітали з Ужгорода, вже могли використовувати повітряний простір Словаччини, бо відповідна угода між Україною та Словаччиною була підписана ще у вересні 2020 року.
Однак, польоти могли відбуватися без використання навігаційної системи, хоч відповідний європейський сертифікат на використання обладнання Украерорух отримав ще 31 серпня цього року.
«Цей сертифікат EASA включає, у тому числі, додаткові послуги, що надаватимуться у частині повітряного простору країни – члена ЄС, які були включені до сертифікату EASA задля забезпечення ефективного і координованого обслуговування та задоволення потреб експлуатантів повітряних суден», - йшлося в повідомленні Украероруху.
Відтепер погодні фактори вже менше впливатимуть на приземлення та відліт літаків в аеропорту "Ужгород".
Сьогодні ж літак з Києва приземлявся вже з використанням навігаційної системи. Про це виданню Infopost.Media повідомив директор Департаменту інфраструктури Закарпатської ОДА Едуард Маляр. Він також розповів, що напередодні було протестовано світлосигнальну систему аеропорту.
«Світлосигнальна система наразі використовуватиметься ще стара і ми продовжили ще на рік її сертифікат, але вже закуповується сучасна система, яка невдовзі буде монтуватися і використовуватися в аеропорту Ужгорода», - розповів Едуард Маляр.