У середу, 18 серпня, в АТ "Закарпатгаз" стався інцидент, який унеможливив особистий прийом громадян
Про це повідомили у пресслужбі товариства.
Форма особистого прийому передбачає комунікацію споживача, який звертається із проблемним особистим питанням, та працівника АТ "Закарпатгаз".
Однак учора о 10:00 у приміщення Клієнтського простору 104 в Ужгороді прийшла організована група у кількості орієнтовно 30 осіб. Вони прагнули потрапити на прийом всі одночасно, що суперечить правилам проведення особистого прийому.
"При цьому люди здійняли галас і заблокували роботу всіх 8 працівників Клієнтського простору, через що громадяни, які знаходилися у цей момент у приміщенні, змушені були суттєво затриматися. На прохання пройти у кабінет для вирішення питань відповідно до регламенту вони відповіли відмовою", – повідомили в АТ "Закарпатгаз".
У "Закарпатгазі" наголосили, що створення несприятливих умов, наприклад порушення громадського порядку, блокування роботи інших представників колективу, вживання нецензурної лексики, образи, перехід на особистості є прямою підставою для припинення або непроведення особистого прийому громадян. Що, власне, учора і відбулося.
"Громадянам, які прийшли організованою групою, було запропоновано заходити особисто по черзі та у супроводі представника громади, який веде відеофіксацію прийому. Однак, споживачі відмовилися від цієї пропозиції, що суперечить правилам прийому", – підсумували в АТ "Закарпатгаз".