Сфера навчання та індустрія краси, що спільного між ними, особливо, якщо мова заходить про приватну зайнятість. Власне клієнти та напрацювання клієнтської бази і задають темпи розвитку й покращення надання послуг. Але в гонитві за кількістю чи не призведе це до ситуацій, коли клієнт забирає забагато уваги, натомість залишає не надто приємний відгук. Як балансувати між власними і прнципами клієнта - бізнес-бранч про це розповість.
886
Супер👍😍😍😍😍😍
СУПЕР👍👍👍👍
Супер!!! Дуже корисна інформація та гана подача!
Дякую! Дуже корисна інформація
Дякую! Даже корисна інформація, як завжди!!!! Людмила ви даєте цінні поради, я завжди маю чому повчитись! Супер !!!!
Актуальна тема випуска) дякую за корисну інфомацію