З початком війни візити контролерів АТ «Закарпатгаз» для перевірки показників лічильників були призупинені. Однак зараз роботу контролерів відновлено – це пов’язано з тим, що в умовах війни необхідний точний облік блакитного палива
«Візит контролера газової компанії до споживача для перевірки даних лічильника – це обов’язкова процедура, яка проводиться кожні пів року, – розповідає старший майстер відділу інспектування АТ «Закарпатгаз» Валентина Лоя. – Які лічильники слід перевірити – система автоматично визначає щодня. Наперед формуються критерії завдань-маршрутів, що залежить від таких факторів, як тривала відсутність контрольних показань, наявність заборгованості, заявочні перевірки».
Нагадуємо, що споживач повинен вчасно передавати показники, а в разі потреби – забезпечити доступ працівникам АТ «Закарпатгаз» до лічильника газу. Контролери в свою чергу повинні чітко зазначити мету свого візиту та надати на вимогу споживача службове посвідчення. Якщо до вас завітала особа, яка представляється працівником АТ «Закарпатгаз» (контролером, аварійником тощо), але не пред’являє посвідчення, або ж якщо ви помітили підозрілих осіб поблизу об’єктів газопостачання (газопроводи, ШГРП, ГРП), негайно повідомляйте за телефонами 104 та 102.
АТ «Закарпатгаз» продовжує працювати в штатному режимі, забезпечуючи безперебійне та безаварійне газопостачання природного газу до осель закарпатців та тих, хто вимушено переїхав в наш край. Ми закликаємо споживачів оплачувати послугу з розподілу, адже ці кошти йдуть на забезпечення роботи експлуатаційних служб, аварійних бригад, які постійно перебувають на варті вашої безпеки.
Пресслужба АТ «Закарпатгаз»