"Нова пошта" ввела послугу, яка дозволяє отримати гроші за свій товар ще до того, як покупець отримає посилку та сплатить за покупку
Нова послуга отримала назву "Факторинг післяплати" і надається фінтех-компанією "НоваПей", яка входить до групи компаній "Нова пошта".
"Зазвичай продавець отримує кошти за товар, відправлений поштою, лише через 48-72 години (2-3 дні) після замовлення. Час втрачається на відправлення, отримання посилки та банківські зарахування. З послугою "Факторинг післяплати" не потрібно чекати декілька днів – гроші надійдуть одразу після відправлення поштою та без необхідності застави. Клієнти "Нової пошти" тепер зможуть отримувати додаткові оборотні кошти, прискорити свої бізнес-процеси та збільшити обсяги реалізації", – йдеться у повідомленні пресслужби компанії.
"Одна із наших стратегічних цілей – це сприяння розвитку українського підприємництва, особливо в непрості часи. Зі свого боку ми намагаємося підтримувати малий та середній бізнес, надаючи додаткові обігові кошти на умовах, які сьогодні, мабуть, не може запропонувати жодний банк", – коментує СЕО "НоваПей" Андрій Кривошапко.
Як працює факторинг післяплати:
- Двічі на день "НоваПей" виплачує аванс за посилки, що напередодні були відправлені "Новою поштою" з післяплатою.
- Клієнт отримає інформацію, коли одержувач забирає посилку або відмовляється від неї.
- За підсумками місяця формується реєстр скасованих відправлень та підраховується комісія за послугу факторингу.
- Перераховується "НоваПей" зайві авансові кошти за скасовані та повернуті відправлення до 10 числа наступного місяця.
Щоб активувати нову послугу, потрібно мати з "НоваПей" договір на переказ коштів та угоду на факторинг післяплати. Її вартість – 0,2% від суми авансу.
"Наприклад, ви відправили післяплатою товар, який коштує 1000 грн. Щоб отримати гроші авансом, ви сплатите 0,2% від суми за факторинг, але не менше 10 грн, та 2% за переказ коштів. Тобто 22 гривні", – пояснюють у компанії.
Хто зможе скористатись новою послугою
Компанії, які співпрацюють з "НоваПей" за договором на переказ коштів та регулярно надсилають товари "Новою поштою". Також потрібно мати низький відсоток повернень та гарну історію співпраці.