Два десятки тревел-блогерів, медійників, експертів туризму та причетних до сфери рекреації й відпочинку на три дні поринули в атмосферу зимового Закарпаття. Марафон влаштували аби презентувати принади краю та вкотре довести – тут є що показати і де незабутньо провести час.
Маршрут влаштували таким чином аби максимально охопити географічні, культурні, гастрономічні та рекреаційні особливості Закарпаття. Стартували з гуцульської Рахівщини, тамтешнього колориту та неймовірних гірських пейзажів.
Дике серце Закарпаття – мальовничий Драгобрат, зустрів візитерів серед яких гості з Києва та Одеси, засніженими вершинами та тільки тут існуючою атмосферою свободи й максимального занурення у відпочинок.
Попри сусідство з Буковелем – Драгобрат має власних шанувальників, які побувавши тут залишаються йому вірними назавжди. Щороку курорт розростається, як і збільшується кількість охочих відчути усі тутешні принади та спробувати на смак екстремальне катання.
Після засніжених вершин Свидовця та освіжаючої гірської мандрівки – учасники туру навідались на Хустщину в один з кращих об’єктів, які так полюбляють туристи – Селиська сироварня. Її сміливо кладуть у приклад тим, хто тільки мріє започаткувати власну справу, яка до всього прославить й місцевість та стане туристичним магнітом.
Після смачної дегустації, вечорниць та знайомства з тутешніми особливостями, учасники промоційного туру попрямували у Пилипець, який вважають перлиною Закарпаття та осердям гірськолижного відпочинку. Тут існує своя магія, а засніжені Боржавські полонини вселяють у гостей краю відчуття прекрасного й таємничого, чогось, що буде з ними на все життя.
Мінеральний край Закарпаття та епіцентр санаторно-оздоровчого відпочинку – став черговим пунктом маршруту, яким рухались ті, хто після побаченого вкотре переконався – Закарпаттю є чим дивувати навіть тих, кому все про нього відомо. А от для туристів пропонований спектр послуг, атракцій, гастрономічних особливостей, природних принад та варіантів відпочинку стане неабияким стимулом приїздити сюди ще і ще.
В Ужгороді усіх пригощав маестро кондитерських виробів – Валентин Штефаньо. І все це – вже бренди, які працюють на користь туристичної привабливості Закарпаття. Один з таких, щоправда геотермальний, Косино. Його називають термальним серцем країни, а про високий рівень відпочинку та елітні стандарти знають далеко за межами України. Подібні тури, як зізнаються організатори вкрай важливі, адже про туристичний потенціал області широкий загал дізнається з різних інформаційних майданчиків. А це у боротьбі за туриста непоганий тактичний хід, який у підсумку вписується у девіз тутешніх експертів з туризму – все буде Закарпаття.
Детальніше дивіться у нашому сюжеті: