Серед жителів Львівської, Закарпатської, Івано-Франківської та Чернівецької областей провели дослідження на тему споживання інформації
Згідно з соціологічним опитуванням, яке провела Fama – Custom Research Agency на замовлення Lviv Media Forum:
- лише 19% опитаних спеціально виділяють час для уважного перегляду, прочитання чи прослуховування новин;
- 38% дізнаються новини спонтанно. Наприклад, випадково натрапивши на них у стрічці Facebook. Однак після цього уважно читають їх та заглиблюються у зміст;
- 35% респондентів хоч і випадково потрапляють на новини, не особливо і концентруються на них, виконуючи інші справи паралельно;
- 9% важко відповісти, як вони отримують новинну інформацію з медіа.
Детальніше з результатами можна ознайомитися за посиланням.
Дослідження провели в межах проєкту «Західноукраїнська медіамережа з протидії дезінформації», яке реалізовується за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).