Цікаво, що свій бізнес Мікаїла поєднує з навчанням. Так, одного дня вона може сидіти за партою, а наступного – виступати на конференції з підприємництва, пише BBC.
Іноді їй доводиться навіть пропускати заняття, щоб провести співбесіду або поїхати на телевізійне шоу, або ж пропустити виступ у шоу чи презентацію, бо вона має великий проєкт чи контрольну роботу у школі.
У 2018 році Мікаїла продавала близько 360 тисяч пляшок лимонаду на рік, зокрема у такій популярній мережі супермаркетів у США як Whole Foods Market. Така успішна справа і зробила її однією з наймолодших власниць бізнесу в Америці.
І хоча Мікаїла вже підліток, вона фактично керує своїм бізнесом в Остіні, відколи їй виповнилося чотири роки. Так, у в 2009 році з постійною допомогою своїх батьків, дівчина вперше почала продавати свій лимонад. Тоді вона поставила перед батьківським будинком стіл і почала продавати лимонад, зроблений за рецептом її прабабці з 1940-х років.
Але малечу часто жалили бджоли, коли вона брала мед для лимонаду, тому Мікаїла почала більше вивчати цю тему. А згодом віддала частину своїх зароблених грошей організаціям, що захищають медоносних бджіл.
Мати Мікаїли Д'Андра та батько Тео також активно займаються бізнесом, то хто ж ним насправді керує? "Спочатку я все робила сама, готувала лимонад за своїм столом, але потім мої батьки зробили кілька гарних етикеток для пляшечок", – говорить Мікаїла.
І коли бізнес почав рости, дівчинці довелось визнати, що вона не може впоратися зі всім самотужки. Відтоді батьки почали їй допомагати. За словами Мікаїли, головне – це командна робота.
Цікаво, що великий "скачок" у бізнесі стався у 2015 році, коли Мікаїлі було дев'ять. На початку року вона виграла контракт на постачання лимонаду до мережі супермаркетів Whole Foods Market.
"У неї був унікальний продукт, який чудово смакував, а також сильна, наполеглива засновниця та соціальна місія. Нас вразила Мікаїла як молодий підприємець", – розповіла представниця супермаркету Дженна Гелганд.
Того ж року Мікаїлу побачили телеглядачі по всій Америці, коли вона з'явилася у реаліті-шоу про підприємців. Її звернення до потенційних інвесторів було досить успішним і переконало одного з них – голову фірми з виробництва одягу FUBU Деймонда Джона – інвестувати у її бізнес 60 тисяч доларів.
Зазначимо, що її успіхи також оцінив колишній президент США Барак Обама. У 2015 році він запросив її до Білого дому, а через рік представив її на жіночому саміті.
Мікаїла каже, що зараз хоче почати новий бізнес, однак також не забуває і про школу. "Я хочу започаткувати нові компанії, бо іноді з однією компанією я починаю нудитись. І мені подобається вигадувати нові назви та логотипи", – каже вона.