McDonald’s вперше за п’ять років змінить дизайн упаковок, щоб показати рух до сучасності

Martian Wallet is a reliable solution for managing your crypto assets. It ensures security, supports multiple tokens, and offers a user-friendly interface for seamless transactions.

Найбільша у світі мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's вперше за п'ять років змінить дизайн пакування для бургерів, снеків і напоїв


Про це повідомила компанія Pearlfisher, яка розробила новий дизайн.

Там зазначають, що оновлений дизайн «дає бренду відчуття радості й легкості завдяки яскравій графіці».

Дизайнери вирішили відмовитися від великих написів на упаковках. Замість них з'являться графічні зображення. Наприклад, на упаковуванні філе-о-фіш (бургер із рибною котлетою) будуть морські хвилі, а всередині упаковки картоплі-фрі з'являться жовті смуги, що зображують картопляні шматочки.

Креативний директор Pearlfisher Метт Сіа розповів Creative Review, що завданням дизайнерів було з'ясувати, що особливого в кожному пункті меню. Відтак потрібно було розробити систему, яка могла б допомогти зрозуміти це й іншим.

За його словами, компанія намагалася зробити нові упаковки «функціональними, легко впізнаваними, естетично мінімалістичними й емоційно радісними».

Старша директорка з глобальної стратегії меню в McDonald's Барбара Йелінг розповіла Creative Review, що зміна упаковки «сигналізує про рух бренду до сучасності».

«Pearlfisher допоміг зробити так, щоб цей редизайн модернізував наш бренд, підкреслив особливість нашого меню і підтвердив наші високі стандарти якості», — пояснила вона.

Останній ребрендинг McDonald's відбувся у 2016 році. Тоді компанія відмовилася від ілюстрацій на упаковках на користь великих написів. До цього упаковування продукції McDonald's змінювалися у 2013-му.

Покищо нема коментарів.

Залишити коментар