Автобуси, які наразі обслуговують населення, їздять поза конкурсом. Фактично, районна адміністрація пролонгувала договори із перевізниками, які укладала ще міська рада
Тож протягом наступних трьох місяців на районному рівні мають підготуватися і провести новий конкурс серед перевізників.
За підрахунками спеціалістів, якщо замовник район – вартість проїзду може скоротитися чи не вдвічі. Але, приватник на 4 гривні не погодиться, а місцева влада на формування тарифу не впливає.
Поки що маршрути функціонують за старими умовами: виїжджають із самісінького центру Ужгорода до навколишніх сіл. Але вже найближчим часом місто може заборонити приміським автобусам курсувати вулицями обласного центру і зупинки можуть бути винесені за його межі. Наразі все залежить від домовленостей міської ради із навколишніми ОТГ.