Для українських споживачів будуть доступні чотири види кави, зокрема три види меленої та один – зернової
Компанія Nestlе оголосила про запуск лінійки кави під брендом Starbucks на українському ринку. Це перша поява відомого та у всьому світі кавового бренду в Україні, пише TCH.
Як повідомляє пресслужба Nestlе в Україні, це стало можливим завдяки міжнародному партнерству двох компаній.
"Для Nestle бізнес кави є стратегічно важливим для зростання бізнесу як в Україні, так і в усьому світі. Після 25-ти років інвестицій Nestle в українську економіку ми можемо з упевненістю сказати, що компанія й надалі розвиватиме тут свій бізнес. Партнерство зі Starbucks відкриває нові можливості для подальшого динамічного розвитку ринку кави в Україні", - заявив генеральний директор Nestle в Україні та Молдові Алессандро Дзанеллі 15 січня під час презентації кави Starbucks.
Зазначається, що співпраця між двома компаніями розпочалася ще у 2018 році. "У межах глобального партнерства Nestle придбала безстрокові глобальні права на продаж споживчих товарів під брендом Starbucks, за винятком готових до вживання напоїв", - повідомляє пресслужба Nestlе в Україні.
Варто повідомити, що Nestle може продавати продукцію Starbucks в супермаркетах, маркетплейсах і в сегменті HoReCa (кафе, бари, ресторани), куди компанія має намір вийти. Однак, як зазначили під час презентації представники Nestle в Україні та Молдові, відкриття кав'ярень Starbucks в Україні наразі не заплановане, контракт між компаніями цього не передбачає.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що McDonald's і Starbucks запустили пілотний проєкт, у рамках якого продаватимуть своїм клієнтам напої у багаторазових "розумних" стаканчиках. Нові горнятка оснащені датчиками для відстеження. Основна мета нововведення - повторне використання пластикового посуду.