В уряді готові переглянути питання про доступне розмитнення: чого чекати “євробляхерам”

Martian Wallet is a reliable solution for managing your crypto assets. It ensures security, supports multiple tokens, and offers a user-friendly interface for seamless transactions.

Пропонується розробити новий законопроєкт, який би влаштував всі сторони


Питання з автомобілями на іноземній реєстрації, а також доступним розмитненням, досі залишається відкритим, пише ТСН.

Зазначимо, що наразі "євробляхери" хочуть домогтися ухвалення законопроєкту №3704 про доступне розмитнення. Останніми днями вони
протестували біля урядового кварталу в Києві з вимогою нарешті внести цей законопроєкт до Верховної Ради.

Аби заспокоїти мітингувальників, уряд пообіцяв розглянути і направити на голосування цей законопроект. Однак Комітет з питань фінансів, податкової та митної політики України відмовився підтримувати цей документ, адже, на їхню думку, він суперечить інтересам держави. Натомість пообіцяли найближчим часом розробити новий закон, який би влаштував усі сторони.

12 листопада відбулося засідання робочої групи щодо цього питання. Пропозицій було багато, але всі вони йдуть урозріз із тими, що були прописані в розробленому активістами законопроєкті. Зокрема, депутати пропонують зберегти коефіцієнт на вік автомобіля. Що старша машина, то він буде вищим. Тобто, ввозити в країну вікові машини стане економічно невигідно.

Базою оподаткування, тобто сумою, від якої будуть вважати єдиний платіж, стане ціна конкретної моделі авто в рік виготовлення, помножена на коефіцієнт віку. Визначати цю вартість будуть на підставі даних виробника.

Наприклад, якщо порахувати за цією системою вартість розмитнення авто 2005 року випуску за 30 тисяч євро (нових), отримаємо цифру в 3 450 євро. Поки закон складно назвати доступним і спрямованим на зниження податків. Причому, якщо розмитнити авто з такими показниками зараз, вийде дешевше. Однак у документі немає ані слова про те, як будуть розраховувати вартість платежу, якщо не вдасться отримати початкову ціну авто від виробника.

Що ж стосується "євроблях", які вже ввезені в Україну, то для них чиновники запропонували схему з розстрочкою на 36 платежів. Військовослужбовцям, які підтвердять своє перебування в зоні бойових дій в момент, коли діяла система "пільгового" розмитнення, пропонують знижку в 50%. Ті, хто стоїть в черзі на отримання автомобіля, зможуть ввезти один транспортний засіб з нульовими податками, але за умови, що вони знімуться з такої черги.

Що з цих пунктів і в якій редакції увійде до закону, поки неясно, адже чиновники відвели на його розробку ще два тижні.

Покищо нема коментарів.

Залишити коментар