Окрім стандартних телефонних дзвінків від імені працівників банків, шахраї можуть використовувати різні технології, аби бути більш переконливими
Як повідомляє Поліція охорони, завдяки технології спуфінгу шахраї можуть імітувати роботизовані банківські порадники, коли роботизований голос під різними приводами повідомляє про необхідність надання банківських даних фейковому працівнику банку.
Крім трьох цифр на звороті картки (CVV/CVC код), кодів (одноразових паролів) банків та мобільних операторів, пін-коду до картки, шахраї також можуть виманювати інформацію про фінансовий номер телефону та пароль для авторизації в онлайн-банкінгу.
Що робити в таких випадках?
Якщо телефонує працівник банку, краще покладіть слухавку та перетелефонуєте самостійно на офіційний номер банку, зазначений на звороті платіжної картки.
За жодних умов не повідомляйте:
- тризначний номер на звороті картки;
- коди банків та мобільних операторів;
- паролі до інтернет-банкінгу;
- пін-код до картки.
Якщо постраждали від шахрайства, заповніть форму зворотного зв’язку на сайті кіберполіції: https://ticket.cyberpolice.gov.ua/ або повідомте про ваш випадок за номером телефону: 0 800 505 170.