Відомо, що через російську окупацію вітчизняні порти заблоковані. Допоки запрацює «зернова угода» та відновиться робота хоча б кількох портів для експорту зерна, альтернативним вирішенням вивезення за кордон сільгосппродукції для вітчизняних аграріїв залишаються логістичні шляхи суходолом через пункти пропуску
Так, не виключенням став і митний пост «Ужгород-автомобільний», який є найбільшим міжнародним пунктом пропуску на кордоні зі Словаччиною. Тут, у зоні митного контролю інспектори Закарпатської митниці максимально швидко оформляють та пропускають так звані зерновози.
Зважаючи на значний обсяг перевезень агропродукції та вчасної її доставки до країн Євросоюзу, для перевізників створено «зелені коридори» та виведено окрему смугу у пункті пропуску, де проводиться першочергове оформлення зернових культур.
Загалом, до країн Євросоюзу через Закарпатську митницю вже вдалося перемістити близько 900 тисяч тонн агропродукції.
Оптимізація зернового експорту через закарпатські пункти пропуску стала можливою завдяки комплексній співпраці митниці із керівництвом Закарпатської обласної військової адміністрації та прикордонними відомствами сусідніх держав.
Керівництво обласної влади спільно із Закарпатською митницею продовжують працювати над розширенням експортного потенціалу для вивезення майбутнього врожаю вітчизняних аграріїв через кордон, задіявши усі можливі логістичні шляхи, в впершу чергу залізницю та автомобільний транспорт.